Programi lojalnosti
Sledeći najbolju svetsku praksu u oblasti direktnog marketinga, nudimo sveobuhvatna i prilagodljiva rešenja za organizaciju programa lojalnosti različitih oblika i dimenzija.
U saradnji sa partnerima sa dugogodišnjim iskustvom u oblastima procesiranja platnih kartica i ICT inženjeringa, ostvarujemo sinergiju koja nam omogućava da klijentima ponudimo kako tehničko rešenje nezavisno od njihovog IT sistema, tako i adekvatan savet kako da maksimalno iskoriste potencijal svog postojećeg ili planiranog lojalti programa.
Progami lojalnosti idealni su ukoliko želite da:
1. Razumete postojeće potrošače i njihove navike
2. Zadržite postojeće i privučete nove kupce
3. Klijentima ponudite dodatnu korist prilikom kupovine
4. Kupci jasnije razlikuju vaš brend od konkurencije
5. Ostvarite kontinuitet prihoda i profitabilnosti
Uvođenje programa lojalnosti kompanijama omogućava da kroz nagrađivanje potrošača u vidu popusta ili nagradnih poena povećaju svoje prihode, snize troškove pribavljanja i usluživanja novih klijenata, te da kroz razumevanje šoping navika svojih potrošača ostvare pun potencijal za unapređivanje prodaje, cross-selling i up-selling svojih proizvoda.
Stvaranje baze za direktni marketing
Dobro osmišljeni programi lojalnosti omogućavaju naprednu analizu i segmentaciju baze korisnika, pružajući pritom mogućnost jednostavnog automatizovanog ili manuelnog slanja personalizovane komunikacije putem klasične pošte, emaila ili SMS poruka.
Želite program lojalnosti za vaše preduzeće?
Ukoliko želite da za vaše preduzeće osmislimo i realizujemo progam lojalnosti, možete nas kontaktirati putem online formulara ili nas pozvati na telefon 011/2626355 (radnim danima 09-17h).